Bestel en Levertijd

Bestel en levertijd

 

1. Artikelen in voorraad?

Bijna alle artikelen zijn bij ons op voorraad en zijn in ons bestelsysteem ingegeven.

Als bij een artikel pre-order staat , betekent dit dat het artikel op het moment niet in voorraad is , en gelden er andere levertijden.
Wanneer het artikel onverwacht voor langere tijd uitgeput of niet meer verkrijgbaar is bij onze leveranciers zullen we U op de hoogte brengen.
U kan dan kiezen om de bestelling te annuleren en het bedrag terug te laten storten.

Als op voorhand op de website vermeld staat dat het artikel voor langere tijd niet voorradig zal zijn en U beslist toch om te bestellen, bent U hiervan op hoogte en zal géén extra mail naar U verzonden worden.
Bij annulering hiervan zal extra administratiekosten verrekend worden voor het creditteren van Uw factuur en het terugstorten van uw betaling.

Wilt u zeker weten wanneer het artikel weer op voorraad is kan U ons contacteren via  : info@topproducts.be
 

2. Welke zijn mijn verzendopties?

We leveren met Post.nl, zowel voor België als Nederland.
U heeft de optie om het pakket te verzekeren tot een max.bedrag van €500

4. Hoe verloop het afleveren van mijn bestelling?

Bij thuislevering zal de chauffeur van Post.nl gebruik maken van handterminals waarbij een proof of delivery, een elektronische (digitale) handtekening aan de deur kan worden gerealiseerd.
Post.nl kan aan ieder persoon (boven de 16 jaar) die bij U thuis de deur opent het pakket afleveren.

Het pakket laten afleveren bij buren kan u door een briefje op uw deur aangeven welke buur u verkiest om uw pakket te ontvangen.
In België zal het pakket 2x worden aangeboden.Telkens zal men een notificatie achtergelaten.
Bent U na de 2x niet aanwezig gaat het pakket terug retour naar Topproducts.be

In Nederland zal het pakket 2x aangeboden worden.
Als U niet thuis bent, zal men een notificatie achtergelaten .
Na de 2de poging gaat het pakket naar het kortst bijzijnde post.nl ophaalpunt waar uw pakket 14 dagen zal blijven.
Is het tegen die tijd nog niet door u opgehaalt wordt het pakket retour verzonden naar Topproducts.be

5. Hoeveel kost mij een levering van een pakket ?

Thuisleveringen in België tot 30 Kg.=  € 5.95 /  verzekerd = € 7.45
Thuisleveringen in Nederland tot 30 Kg.= € 5.95  / verzekerd =  € 7.45
 

6. Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Bestellingen die in voorraad en voor 16u. besteld en betaald zijn, zullen normaal binnen 24u.aan huis geleverd worden door TNT.Post.
Leveringen aan huis door Post.nl gebeuren van dinsdag tot zaterdag.
Op maandag levert Post.nl niet



7. Kan ik mijn pakket volgen?

Het pakket kan u volgen met de Track&Trace nr. dat u automatisch van ons krijgt na het plaatsen van een bestelling.
Let op !  Het kan pakket kan pas gevolgd worden als het pakket afgeleverd en ingescand is op het postkantoor.


8. Wat moet ik doen wanneer mijn pakket niet is aangekomen?

U neemt contact op met Topproducts.be (info@topproducts.be)
Wij hebben altijd een Track&Trace code om Uw pakket te volgen,en zullen een onderzoek starten om na te gaan wat er is misgelopen.

9. Zal eventuele schade/vermissing vergoed worden?

Vanaf het moment dat onze bestellingen bij de vervoerder afgelevert worden kan Topproducts niet meer verantwoordelijk gesteld worden wanneer een pakket vermist is of schade heeft opgelopen.

Schade wordt alleen door Kiala vergoed (conform de CMR voorwaarden, ongeveer € 10 per kg) indien tijdens het vervoer onzorgvuldig met het pakket is omgegaan en indien het pakket vermist is geraakt.
In geval van zichtbare schade aan het pakket, dit vast te laten stellen door het Kiala Punt op het ogenblik dat u het pakket in ontvangst neemt.
In het geval van niet zichtbare schade, moet u als ontvanger Kiala hiervan verwittigen via het contact formulier, binnen een termijn van maximum 7 dagen sinds de levering van het pakket.
Vervolgens moet U dit doorgeven aan Topproducts.be
Bekijk de FAQ rubriek ,vragen en antwoorden op de Kiala.be / Kiala.nl website.

Schade of vermissing van een TNT verzekerde zending zal Topproducts contact opnemen met de customer service van TNT.post en als blijkt dat het verzekerd pakket werkelijk verdwenen is gaat Topproducts met TNT.post de verzekeringsformaliteiten regelen , zodat Uw veloren schade ( max.€ 500 ) vergoed zal worden.

Let op !  Indien TNT Post niet binnen 30 dagen,na de dag van aanbieding een melding heeft doorgekregen dat de zending niet is afgeleverd,dat deze beschadigd of vertraagd,dan wel dat de vervoerovereenkomst niet naar behoren is uitgevoerd,gaat TNT Post er vanuit dat het leveren van het pakket in het overeenkomstig het servicekader is uitgevoerd.

 

Topproducts.be | Cepex.be Tugela 3 BE3650 Dilsen Stokkem , Limburg, België. Tel: 0032474331651 Fax: 003289752327 HR: 0538477583 - BTW nummer:BE0538477583 KBC Bank : IBAN: BE18 7350 1908 7665 BIC /swift code : KREDBEBB vermeld steeds uw faktuurnr bij uw betalingen.
ViArt - PHP Shopping Cart
-->
Shopping Cart by ViArt Ltd